Ballerina (LOVE giveaway)

 

19 November 2011










Sweater,fox tail,necklace-H&M;Skirt-Mary Kate&Ashley Olsen;Ring-Forever21;Bag-Bought on Majorca


Always wanted to be ballerina,even just for a day;)
I'm getting a lot of questions about my face,so for those who are wondering-I know it's bad for my blog popularity,but most of the time I'm not wearing make up on pictures here (only blush or lipstick),especially when it's sunny and I know I'm gonna wear sunglasses all day.That's why everyone tells me I'm prettier in person:))But,when I'm wearing make up,I'm using Max Factor Miracle Touch and it really has miracle touch.I hope they'll make it forever (did ever happen to you that you're addicted to one product and they stop making it?),worth every penny!
Oh,it seems that today is make up post;)
For those who are not following me on twitter or facebook (you're not following me??:)),I got my own piece from Versace for H&M collection.My mom bought me those crazy green leggings online and I just can't wait for them to arrive.I wanted a jacket too,but it was sold out.Don't forget LOVE giveaway and discount code BEESWONDERLAND20.
Have a fun Saturday,
xx
B.

Uvijek sam htjela biti balerina,pa barem na dan;)
Dobijam jako puno pitanja vezanih za moje lice,pa za one koji se pitaju-znam da je lose za popularnost mog bloga,ali sam vecinu vremena nenasminkana na slikama,pogotovo kad je suncano i znam da cu nositi naocale cijeli dan.Zato mi svi kazu da sam ljepsa uzivo:))
Ali,kad sam nasminkana koristim Max Factor Miracle Touch i stvarno ima cudesan dodir.Nadam se da ce ga proizvoditi zauvijek (je li vam se ikada desilo da jednostavno prestanu proizvoditi ono sto uvijek kupujete?),vrijedi svakog dinara!
Oh,izgleda da je danas make up post;)
Za one koji me ne prate na twitteru i facebook (ne pratis me??:)) dobila sam svoj komadic Versace for H&M kolekcije.Moja divna mama mi je kupila lude zelene helanke online i sad ja umirem cekajuci da dodju:) Htjela sam i jaknu,ali je naravno rasprodana.

Ne zaboravite na LOVE giveaway i kod sa popustom BEESWONDERLAND20.
Zabavnu subotu zelim,
xx
B.
BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER


22 comments:

  1. Dzemper je prelep. Joooj imala sam omiljeni Diorov puder koji je bukvalno sakrivao SVE i povukli su ga iz prodaje smrc, smrc ne volim kada to urade!

    ReplyDelete
  2. Bas mi se svidja kako si ukombinovala ove metalik detalje sa ovim drugim, malo vise suptilnijim detaljima!

    Prelepo!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I suknjica i dzemer mi se bas svidjaju!Super kombinacija:)

    ReplyDelete
  4. prekrasnoi bajkovito. samo, po mom mišljenju, za potpuni doživljaj valjalo bi neke druge cipelice kombinirati :)

    ReplyDelete
  5. great look!!love your sweater!i need it haha..
    kisses pretty and have a nice weekend=)

    ReplyDelete
  6. I have always wanted to be ballerina as well! Like the silver details on your outfit! You look more like winter queen!:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Izgledaš odlično!
    p.s. Ako ti nešto znači, mislim da je divno što postavljaš nove postove svakog jutra i misliš na one koji te prate i čitaju. Ja uvijek pogledam tvoj blog uz jtarnju kafu prije ostalih obaveza. :)

    xoxo

    ReplyDelete
  8. dzemper super sjajucka,moj nije uspio tako na slikama :( prava balerinica :)

    ReplyDelete
  9. Meni je suknja san snova, i sviđa mi se tvoja frizura mnogo :)

    ReplyDelete
  10. I love that jumper!Beautiful mix of textures!

    ReplyDelete
  11. Super fresh outfit!Love the sweater:))

    xoxo,
    sherleyzz

    ReplyDelete
  12. i love your sweater!! you have a very nice blog

    Would love to see you at my blog too:)

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. WOW, divno, predivna suknja, ma ... sve je divno :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Sweetheart you look amazing!!!! I love this soft colour pallet on you. Your skirt is so beautiful and i adore the way you have styled it!!!!

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  15. beautiful outfit!!!!amazing blog!!!
    i'm following you!!!if you like mine do the same!!!

    ReplyDelete
  16. predivan outfit, diiivne boje, džemper mi je savršen, skoro sam ga kupila, i žao mi je što nisam...možda ga još ulovim hehe, divno sve, zaista :*

    ReplyDelete
  17. Puf suknjicica sa tufnama i svetlucavi dzemperak, loooove!

    ReplyDelete
  18. ooo sooo pretty! love it :) love the skirt! you look like a fairy :) xo

    ReplyDelete