No regrets

 

07 November 2011












Jacket,bow,bracelet-H&M;Dress-Vintage;Bag-www.vj-style.com;Shoes-Aldo;


This is one of my favorite outfits and pictures!I'm wearing everything I adore together,winner!
Went to outlet near Vienna for some shopping and window shopping,but came home empty handed.Guess I'm finally sick of shopping stores and will take a little break:-)
Have a great start of the week,
xx
B.

Ovo je jedna od mojih omiljenih kombinacija i slika do sad.Sve sto trenutno obozavam nosim zajedno,pobjednik!
Otisla sam u outlet blizu Beca u soping i razgledanje,ali sam se vratila kuci praznih ruku.Izgleda da mi se napokon smucilo od kupovine i prodavnica i da uzimam malu pauzu;)
Ugodan pocetak sedmice,
xx
B.

BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER

14 comments:

  1. Divno izgleda ova kombinacija! Posebno mi se dopadaju te narukvice i torba :)

    ReplyDelete
  2. ajme sta si slatka u ovom preppy stilu :)))
    Jedino bih da su za ovaj look rukavi na blazeru ostali "originalni" a ne kozni - bolje bi mi zaokruzio look :)

    ReplyDelete
  3. Baš razmišljam kako zračiš, i da ti se na licu vidi opuštenost, i onda vidim da si napisala da ti je ovo omiljena kombinacija u zadnje vrijeme! Stvarno se vidi!
    Tačkice na haljini su med medeni!

    ReplyDelete
  4. wow dear i adore your style so much!! what a classy coat and bag!! love your shoes and perfect dress!! awesome collar and dots!!<3
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. your bag is soo gorgeous!

    Check out my blog (if you haven't already) for a chance to win a Sephora giftcard!
    www.sugarfilledcloset.com

    ReplyDelete
  6. Super outfit look! Jel me to oci varaju ili je to Pandorf?
    xaxaxax...
    XoXo

    ReplyDelete
  7. This is such great styling my dear!!! I love your super lovely dress and how you have styled it with edgy,chic coat! And the brogues put a great unexpected twist on the look!!!

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. jako mi se dopadaju tufnice,tufnice i tufnice hehe...Celine torba je savrsena, kao i cipele. sve u svemu ODLICNO ;) xo
    www.theglamandglitter.com

    ReplyDelete
  10. those arm bows and hair bow and polka dots!!so lovely!

    ReplyDelete