Feels so close

 

15 March 2012









Dress-H&M TREND/ Shoes,tights-H&M/ Bag-NEW YORKER/




Of course it's not so hot here,but I had to take of my blazer and show you the dress in whole her beauty;)It's on the top of my "favorite in closet" list.Can wait to wear it in summer on not so pale skin.
Today was the official last day of my course,I passed everything!Now I can go back to my life and friends.And plan a quick getaway with hubby.Can't wait.
Enjoy today!




Naravno da nije bas ovoliko toplo,ali sam morala skinuti sakoic da vam pokazem haljinu u svoj njenoj ljepoti;) Na vrhu je "omiljeno u ormaru" liste.Zamisljam je na ljeto na ne ovako bijeloj kozi;)
Danas je oficijelno bio posljednji dan kursa,polozila sam sve!Napokon mogu da se vratim zivotu i prijateljima.I kako stvari stoje planiranu malog bijega sa D.negdje.Jedva cekam!
Uzivajte danas!



BLOGLOVIN    FACEBOOK    LOOKBOOK    TWITTER


45 comments:

  1. pa ovo je apsolutna divnoca! HIpnotisana sam haljinom! I zasluzuje da bude na vrhu liste, nema sta! Divno, divno!

    ReplyDelete
  2. joj prekrasna je haljina! boja je tako slatka! super ti stoji, a i nadam se da ce skoro toplije da napokon izvadim haljine iz ormara :)

    ReplyDelete
  3. Cijela kombinacija je predivna, ali haljinaaaaa ^^

    ReplyDelete
  4. Sve je super, al' haljinica je vrhunska *__* :D

    ReplyDelete
  5. Cestitam! :)

    kombinacija boja je savrsena+ja sam u poslednje vreme zaljubljena u ovu igru prozirnih i neprozirnih panela!

    ReplyDelete
  6. I ja želim tu haljinicu i nikako da ju ulovim- savršena je! :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  7. Congrats on passing everything my dear! Now you can relax :) That dress is amazing,love love love it!!! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  8. Such lovely photos! That dress is amazing...the style and the color!
    xx

    Be Frassy

    ReplyDelete
  9. super je outfit boja haljinice,stramplice su odlicne,ja sam bas danas kupila dvoje ,jedne crne a druge teget,samo sto moje umjesto tackica imaju malene sapice :) jedva cekam da ih obucem!

    ReplyDelete
  10. LOVE the dress, gorgeous!

    xo NAV
    http://navlandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cestitam na polozenom i haljina je prepredivna!!divno izgledas :)

    ReplyDelete
  12. žeeeelim tu haljinu..so bad!

    ReplyDelete
  13. This dress suits you very well B. :)
    Have you seen my new make up post? http://blogdaflavs.blogspot.com/2012/03/make-do-dia-twiggy-eyes.html :) <3

    ReplyDelete
  14. Ya follow my blog? I dunno if you do, but anyway I'm always commenting here and you always comment back, so cuteee <3

    ReplyDelete
  15. wow. I am completely head over heals in love with your dress! The color is brilliant.

    Stop by & enter my Vedette giveaway!

    ReplyDelete
  16. Haljina je haos,mislim outfit uopste,znaci ostala sam zagledana u racunar,kao neki ludjak :))

    ReplyDelete
  17. haljina je prelepa, zelim! samo mi ta torbica bode oci, nikako nisam fan!

    ReplyDelete
  18. I love your stockings and shoes ! The dress is too much color for my liking,

    x storm

    ReplyDelete
  19. OMG!
    I am going to steal your dress. LOL!
    I can't get over it. That's my favorite color. Anything green.

    http://www.momfashionworld.com/

    ReplyDelete
  20. I love bright colours.
    Your outfit is amazing!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. What a cute dress! I love this colour <3

    ReplyDelete
  22. Really cute blog ! I love your neon dress and heels, yo look so trendy !

    http://ilovemyoldlevis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. WOW, I really like your blog. I am already following it, it would be so wonderful of you if you could follow mine as well.
    Thank you, and once more, your blog is incredible! :)

    brunaluanydiniz.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. neon u najboljem izdanju! Haljinica je savrsena!

    ReplyDelete
  25. great look honey, you have a great taste!
    xx

    ReplyDelete
  26. a ne možeš nositi takve haljinice dok ja nosim kapute!!! Još si ti kao navodno sjevernije?!
    Joooj, koja boja, lime zelena, baš si mi kao limeta, pretpostavljam da je muž dobio inspiraciju videći te u ovom :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu,mogu,ovdje i sunce drugacije sija:-p Dobio je,rekao je da sam kao lutkica.Meni to nesto izgleda kao iskupljenje za "Beetlejuice",ali never mind-super zvuci!;)
      xx
      B.

      Delete
    2. Vidim da si diskretna, ja kontala da je rekao - Ćao limetice, hodi da te pocuclam :D

      Delete
  27. i love that dress, it looks wonderful! i'm just sad that the H&Ms in my city don't have H&M trend :(
    V.LOG

    ReplyDelete
  28. I love it!!!
    Perfect dress and bag
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  29. Prelepa haljina, a tek kombinacija sa torbom i narukvicom. Totally IN!

    ReplyDelete
  30. Odlicna je! Bas mi se dopada! Neon bas vlada ovom sezonom!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. That color looks so good on you, B! Love the polka dot tights too! Have a great weekend! xo www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  32. Amazing dress!!:))You're so cute :)

    xoxo,
    Sherleyzz

    ReplyDelete
  33. Love that dress,amazing
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. I have chosen your look as one of the best of the week.
    Look here
    legwearinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Cipelice... Htela sam takve da narucim sa sajta, ali nisam smela na nevidjeno. I sad mi krivo ;(

    ReplyDelete
  36. Preedivno! Jedan od omiljenih :)

    ReplyDelete
  37. carapice i boja haljine su strava :)

    ReplyDelete